Jedná se o největší rekonstrukci v novodobé historii Plzeňských městských dopravních podniků, která probíhala za plného provozu. Průjezdné haly nové vozovny mají délku 124 metrů a je v nich možné odstavit až 52 vozů o délce 33 metrů a 7 vozů o délce 15 metrů. Naše společnost zajišťovala systém řízení osvětlení a centrální bateriový systém s nouzovým osvětlením.
Tramvajová vozovna sloužila v původním stavu od roku 1943 a již nebyla kapacitně a kvalitativně vyhovující. Kromě plné funkčnosti má zrekonstruovaná budova pozitivní vliv na životní prostředí – díky zelené střeše o ploše 13 500 m2 a systému zádrže dešťové vody využívá dešťových srážek k mytí tramvají a zavlažování zeleně. Zelené střechy mají však méně světlíků, proto byla hala osvětlena úspornými LED světly.
Pro tuto referenci zajišťovala naše společnost systém řízení osvětlení a centrální bateriový systém s nouzovým osvětlením. Instalovali jsme systém řízení osvětlení DALI, konkrétně IMAGINE Helvar DALI routery. Pro centrální dohled a ovládání byla ušita na míru tomuto projektu vizualizace osvětlovací soustavy. Součástí jsou automatické reporty poruch, monitoring spotřeby energie a plánování automatických událostí. Vzdálený přístup pro servis a programování je zajištěn přes WEBserver. V rámci systému nouzového osvětlení s centrální baterií dodávala naše společnost centrální bateriový systém včetně piktogramových exit LED svítidel, kde ve třech objektech včetně administrativní části monitorujeme téměř 700 nouzových svítidel.